Graafschap

KiKa op het thuisshirt van De Graafschap

Unieke samenwerking tussen De Graafschap, AgriBioSource, KWF en KiKa

Begin januari maakten De Graafschap vol trots bekend dat AgriBioSource zich voor lange tijd aan de club committeert. Daarbij fungeert het bedrijf komend seizoen weer als hoofdsponsor, ongeacht de divisie waarin De Graafschap uitkomt. Vanaf het begin heeft AgriBioSource aangegeven ook maatschappelijk betrokken te willen zijn bij de club en dat heeft geleid tot een unieke samenwerking tussen de hoofdsponsor en de club, waardoor zowel AgriBioSource als KWF en KiKa prominent op het shirt staan.

De Graafschap ‘trots’ op AgriBioSource

“Waar wij al blij waren met de trouwe steun vanuit AgriBioSource is deze samenwerking eveneens erg mooi. KiKa staat komend seizoen op de voorkant van ons thuisshirt, terwijl KWF de voorkant van ons uitshirt zal sieren. AgriBioSource zal ook prominent op de borst staan. Met deze samenwerking wil het bedrijf aandacht vragen voor wetenschappelijk onderzoek naar kanker en dat maakt ons heel trots op onze hoofdsponsor", aldus algemeen directeur van De Graafschap Hans Martijn Ostendorp.

Maatschappelijk betrokken

“Direct met het starten van ons hoofdsponsorschap hebben wij ook aangegeven dat wij maatschappelijk betrokken willen zijn. Bij de club én in de regio. Na een aantal gesprekken bleek er een mooie samenwerking mogelijk tussen De Graafschap, wij als AgriBioSource en KWF en KiKa. Het doen van onderzoek naar oplossingen tegen kanker vinden wij heel belangrijk. Vanuit ons bedrijf en onze moeder Duynie Group doen er teams mee met de Alpe d’HuZes, vandaar dat deze samenwerking ook perfect past bij onze organisatie”, aldus Sjoerd Hermsen, directeur van AgriBioSource.

KiKa en De Graafschap; gemeenschappelijk motto

“Ik ken De Graafschap als een club die er 100% voor gaat en nooit opgeeft! En dat is ook KiKa’s motto. We gaan voor 100% genezing en doen daar alles voor. We zijn dan ook heel blij met de mogelijkheid om KiKa op de thuisshirts te zetten. Dat versterkt onze bekendheid niet alleen regionaal, maar ook landelijk door de TV-aandacht. Uit de doelstellingen van De Graafschap Verbindt blijkt de oprechte maatschappelijke betrokkenheid voor onder meer kwetsbare groepen en dat is een mooie match met onze doelstelling: meer genezing voor kinderen met kanker. Als voetballiefhebber kom ik heel graag regelmatig langs om als supporter dit KiKa-team aan te moedigen”, zegt Frits Hirschstein, oprichter van Kika.

Steun KiKa

Elke week krijgen 10 kinderen kanker.
25% redt het niet.

Doneer

Steun KiKa

De strijd tegen kinderkanker winnen we alleen als we het samen doen. Word donateur of steun ons éénmalig.

Doneren