Rederij Doeksen sponsert spontaan KiKa-actie

Rederij Doeksen sponsert spontaan KiKa-actieToen KiKa ambassadeur Lien Borkus uit Kimswerd toestemming vroeg om vrijdag bij de afvaart van de lopers van de jaarlijkse BERENLOOP op Terschelling de bekende KiKa-beren te mogen verkopen, haakte Doeksen natuurlijk direct aan.
Ze maakten niet alleen een leuke plek vrij in de vertrekhal, maar beloofden ook een donatie van één euro per verkochte KiKa-beer. De slogan "Berenlopers maak kankerpatiëntjes blij, koop een KiKa-beer en Rederij Doeksen doet er één euro bij", werd heel goed ontvangen. Het resultaat: 101 KiKa-beren en 107 sleutelhangers verkocht, die als mascotte meegingen in de rugzak van de marathonlopers en dus 208 euro extra opbrachten voor KiKa. Eén dezer dagen reikt KiKa-ambassadeur Lien Borkus een certificaat uit aan Baukje Postma van de Marketingafdeling van Rederij Doeksen, aangezien Baukje de samenwerking heel snel regelde.